Waardering van Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove - Someren op 6 februari 2013

8.2

Voor wat betreft de afspraken, alles is snel gegaan en zonder veel problemen. Ik vind het gebouw prima goed bereikbaar voor scootmobiel, rolstoel. De gangen zijn schoon. Er is te weinig tijd voor het poetsen in de appartementen. Het personeel doet erg goed hun best. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze luisteren goed naar je en indien nodig staan ze voor je klaar. Ik vind dat Savant goed informatie geeft. De verzorging/behandeling is prima. Ik ga s avonds niet graag vroeg naar bed met het gevolg dat ik ook s morgens later geholpen word en niet kan deelnemen aan de activiteiten in de voormiddag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Savant Zorg, Woonzorgcentrum Savant Sonnehove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.