Saxenburgh, Zorgcentrum Clara Feyoena Heem

Rheezerweg 73 7771 TD Hardenberg
Deze locatie is onderdeel van Saxenburgh, sector Ouderenzorg

Waardering van Saxenburgh, Zorgcentrum Clara Feyoena Heem - Hardenberg op 11 juni 2018 Interview

Ik ben heel tevreden over deze zorginstelling. De accommodatie is mooi, ondanks dat het oud is. Mijn echtgenoot zit op een gesloten afdeling, maar hij voelt zich niet afgesloten. De kamers in zijn afdeling zijn gebouwd rondom de binnentuin. Hierdoor heeft hij genoeg vrijheid om zich te bewegen en dat vind ik positief. De medewerkers hebben aandacht voor hem. Ze maken een praatje met hem. Ze luisteren ook goed naar wat hij te zeggen heeft. Er is ook aandacht voor mij. Als ik vragen of opmerkingen heb, dan wordt er altijd naar geluisterd. Het enigste wat ik mis is dat ik niet kan zien hoe de medewerkers heten, omdat ze geen naamboordjes dragen. Dat vind ik wel jammer. Er hangen wel foto's maar die foto's zijn niet zichtbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saxenburgh, Zorgcentrum Clara Feyoena Heem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.