Saxenburgh, Zorgcentrum Oostloorn

J.C.J. van Speykstraat 14 7772 ZC Hardenberg
Deze locatie is onderdeel van Saxenburgh, sector Ouderenzorg

Waardering van Saxenburgh, Zorgcentrum Oostloorn - Hardenberg op 28 juni 2018 Interview

De medewerkers gaan heel vriendelijk met mijn moeder om. Mijn moeder is gek met de medewerkers en ze maken samen grapjes. Ze hebben aandacht voor mijn moeder. Zo leggen ze een hand op haar schouder of komen met haar verjaardag bij haar bed zingen. Ik vind dat erg leuk. Ik vind de kamer van mijn moeder heel klein. Ze heeft wel haar eigen badkamer en dat vind ik heel fijn. Mijn moeder zit niet veel op haar kamer, want ze gaat met de andere bewoners koffie drinken of samen eten. Er wordt veel georganiseerd en mijn moeder doet mee aan de activiteiten. Er komt bijvoorbeeld een mannenkoor, een muziekkorps, bingo en elke vrijdagmiddag is er een borrelmiddag. Mijn moeder vindt dat heel gezellig en de medewerkers brengen mijn moeder met plezier naar de activiteiten toe. Ik vind dat ze het huis leuk aankleden en dat doen ze met thema's. Als het zomer is, dan hangen ze bijvoorbeeld allemaal zonnebloemen aan de muur. Ik vind het leuk dat daar veel aandacht voor is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saxenburgh, Zorgcentrum Oostloorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.