Waardering van Saxenburgh Groep, Zorgcentrum Oostloorn - Hardenberg op 11 juli 2018 interview

6.0

Er zijn een aantal wijzigingen in het personeelsbeleid doorgevoerd. Bij binnenkomst in het pand, is er geen receptie meer en dat vind ik een tekortkoming. Ik vind het belangrijk dat iemand je begroet en dat er iemand is aan wie je een vraag kan stellen. Er zijn veel personeelswisselingen geweest. Mijn moeder heeft nu als e.v.v. een niveau 3 verpleegkundige. Zij doet haar best, maar in de communicatie vind ik haar niet sterk genoeg. Ik weet niet of ze genoeg expertise heeft om alle vragen te beantwoorden. Daar moet nog veel verbeterd worden. Mijn moeder ervaart de zorg als prima, maar ik heb wel wat aandachtspunten. Het maken van afspraken vind ik lastig en ik betwijfel of er genoeg kwaliteit in huis is om alles goed te organiseren.

Bent u of werkt u voor Saxenburgh Groep, Zorgcentrum Oostloorn? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.