Saxenburgh, Zorgcentrum Oostloorn

J.C.J. van Speykstraat 14 7772 ZC Hardenberg
Deze locatie is onderdeel van Saxenburgh, sector Ouderenzorg

Waardering van Saxenburgh, Zorgcentrum Oostloorn - Hardenberg op 11 juni 2018 Interview

Ik vind de verzorging van mijn vader het allerbelangrijkste. Ook goed personeel vind ik belangrijk. Er is altijd tijd tekort voor de verzorging. Er zijn heel veel vrijwilligers en die zijn ook echt wel nodig. Mijn vader heeft een vrij ruime kamer. Hij moet in dezelfde kamer slapen, dat vind ik wel een nadeel. Hij heeft een keukenblokje en een aparte badkamer. Overdag drinkt hij koffie in de huiskamer en dan gaat hij weer naar zijn kamer. Hij begint aan de activiteiten mee te doen. Hij kan niet heel veel meer en hij is veel op zijn kamer. Op de afdeling is een huiskamer waar hij ook eet. Er wordt goed op gelet dat hij voldoende eet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saxenburgh, Zorgcentrum Oostloorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.