Saxenburgh, Zorgcentrum Oostloorn

J.C.J. van Speykstraat 14 7772 ZC Hardenberg
Deze locatie is onderdeel van Saxenburgh, sector Ouderenzorg

Waardering van Saxenburgh, Zorgcentrum Oostloorn - Hardenberg op 21 juni 2018 Interview

Ik vind dit een goede en fijne instelling. Mijn moeder krijgt hier de zorg en aandacht, die ze nodig heeft. Als er andere zorg nodig is, dan wordt dat meteen geregeld, soms in overleg met mij. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze proberen mijn moeder over te halen naar de huiskamer te komen. Ze zit de hele dag op haar kamer, omdat ze dat zelf wil. De medewerkers komen echter regelmatig langs en bieden haar eten, drinken en activiteiten aan. Het gebouw vind ik wel prettig. In de omgeving mis ik echter een park of een grote tuin. Ook vind ik de kamer van mijn moeder wat aan de kleine kant. De instelling organiseert in mijn ogen genoeg gevarieerde activiteiten activiteiten, zoals uitjes, zang en spelletjes. Ik zou meer personeel willen, vooral voor het begeleiden van de activiteiten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saxenburgh, Zorgcentrum Oostloorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.