Waardering van Schakelring Sint Antonius - Heusden (gem. Heusden) op 18 december 2018

5.8

Sinds de zomer is er veel te veel veranderd in deze kleine organisatie. Sinds het vertrek van een aantal goede mensen is de drive  op de locatie verdwenen. De medewerkers op de werkvloer werken hard maar worden aan hen lot over gelaten. Hen problemen worden afgedaan als gezeur. vooral door locatiemanager. Een vrouw met een enorm zelfbeeld.en weinig daden. Problemen worden niet daadkrachtig opgepakt door locatiemanager en 3 leidinggevenden nota bene. Je weet amper meer bij wie je moet zijn met je vraag, en het bekende afschuifsysteem is in volle gang. Mijn moeder heeft er tot de zomervakantie met veel plezier gewoond. Maar nu niet meer. Erg jammer dat zo`n kleine locatie in zo`n korte tijd verpauperd is. En de medewerkers en bewoners er de dupe van zijn geworden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Schakelring Sint Antonius - Heusden (gem. Heusden)

Dank u voor uw kritische opmerking. We staan altijd open voor kritische geluiden zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. We nodigen u daarom graag uit om contact op te nemen met de teamleider en/of de locatiemanager. Aangezien deze opmerkingen niet eerder zijn geuit zijn we erg benieuwd naar uw ervaring en hopen wij er met een verhelderend gesprek veel van te kunnen leren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schakelring Sint Antonius? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.