Waardering van Schakelring Zonnehof - Tilburg op 25 november 2018

6.0
  • Beroerte

Mijn vader woont nu ruim 3 maanden in Zonnehof. Hij heeft een groot en mooi appartement, alleen niet geschikt voor rolstoelgebruikers. Mijn vader is na een hersenbloeding, gedeeltelijk verlamd geraakt en zit nu in een rolstoel. Hij heeft heel veel zorg nodig. Ik heb via de PB-er al een aantal malen het verzoek gedaan om aanpassingen van het appartement (onder andere het toegankelijk maken van het appartement, om met een druk op de knop de deur te openen). Mijn verzoek is doorgestuurd naar de leidinggevenden, maar ik heb tot nu toe geen reactie van deze leidinggevende gehad. De wasbak is inmiddels verlaagd, maar ik mis een terugkoppeling van de leidinggevenden, over deze en andere woningaanpassingen. Ik mis een goede communicatie met degene die het voor het zeggen hebben. Een gesprek hierover zou ik zeer op prijs stellen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Schakelring Zonnehof - Tilburg

Allereerst dank voor uw kritische waardering zodat we uw opmerkingen ter harte kunnen nemen. Mogelijk hebben wij uw verwachtingen naar het appartement onvoldoende afgestemd met onze mogelijkheden, toen u met uw vader ervoor koos om in Zonnehof te gaan wonen. Voor aanpassingen aan het appartement zijn wij aangewezen op het oordeel van deskundigen en op bestaande systemen m.b.t. wat er wel en wat er niet kan binnen dit gebouw. Wij betreuren het dat de gegeven informatie voor u niet toereikend is geweest. In een persoonlijk bericht komen wij hier graag op terug. We stellen het op prijs als u daarvoor contact met ons opneemt via de Persoonlijk Begeleider van uw vader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schakelring Zonnehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.