Logo Schutse Zorg Tholen - Sint-Annaland

4697 GM Sint-Annaland
Telefoon 0166-658600

100% beveelt deze zorginstelling aan

• 30 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Onze moeder zit nu een half jaar in de Schutse en we zijn bijzonder tevreden over de manier waarop ze wordt verzorgd. Als het nodig is, wordt een arts geraadpleegd. Ze wordt gestimuleerd om bepaalde...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Schutse Zorg Tholen - Sint-Annaland

geplaatst op 5 december 2018

Wat een prachtige waardering heeft u gegeven! Veel dank namens ons allemaal!

• 26 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Hier wordt met liefde en aandacht gezorgd, op alle fronten !

geplaatst op 5 december 2018

Heel hartelijk dank voor deze mooie woorden! We zullen dit terugkoppelen naar al onze collega's

• 9.5

28 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een goede verzorging waar de oude mens nog meeteld.

geplaatst op 3 oktober 2018

dank u wel voor uw mooie waardering

• 8.8

17 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Onze moeder en oma heeft tot het einde daar gewoond. Fantastische mensen met gevoel voor hun werk. Niets is er teveel , we hebben het als een warme deken ervaren. Dank jullie wel allemaal.

geplaatst op 20 september 2018

we zijn blij dit voor jullie moeder en oma te hebben kunnen doen

• 9.2

7 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Uitmuntende zorg. Alles is bespreekbaar er wordt naar een oplossing gezocht als er wat is. Kunnen niks bedenken dat negatief is.

geplaatst op 11 september 2018

Hartelijk bedankt voor deze mooie waardering. We koppelen alle waarderingen terug via de overleggen aan onze medewerkers.

• 7 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden. De medewerkers die bij langs komen zorgen ervoor dat ik meer kwaliteit van leven heb. Er wordt goed rekening gehouden met mijn omstandigheden en de medewerkers sluiten goed aan...

geplaatst op 11 september 2018

Hartelijk dank voor deze mooie waardering dit zal teruggekoppeld worden naar de collega's!

• 8.2

7 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een instelling die zijn bewoners een goede verzorging biedt. Een aandachtspunt is goede communicatie.

geplaatst op 11 september 2018

Bedankt voor uw waardering Dit geeft ons inzicht waar we nog aan kunnen werken en hopelijk verbeteren.

• 9.8

3 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

heb 7 weken hulp gehad van de thuiszorg op locatie het was geweldig wat personeel heeft gepresteerd tot volle tevredenheid

geplaatst op 5 september 2018

Hartelijk dank voor deze mooie waardering dit wordt doorgegeven in de werkoverleggen van de thuiszorg teams!

• 8.2

3 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

We zijn tevreden over de gegeven zorg zowel van de zorg voor mijn vrouw(intramuraal) en zeer te tevreden over de huishoudelijke zorg die ik thuis ontvang.

geplaatst op 6 september 2018

Bedankt voor dit mooie cijfer. Geeft ons een inzicht waar we nog aan kunnen werken en hopelijk verbeteren. We proberen de...

31 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik woon hier prima naar m'n zin. Ik ben erg tevreden over de zorg en de bejegening.

geplaatst op 5 september 2018

Hartelijk dank voor deze prachtige waardering.

• 30 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn vader gaat naar de dagbesteding en heeft het er reuze naar zijn zin. Hij wordt netjes thuis opgehaald en weer keurig thuisgebracht. Hij eet daar altijd lekker en het is gezellig.

geplaatst op 5 september 2018

Hartelijke dank voor deze mooie waardering deze is juist gister op het werkoverleg doorgegeven aan het team van de dagbesteding!

• 30 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Thuiszorg: De zorg is op maat en er is aandacht voor het welbevinden van mijn moeder.

geplaatst op 30 augustus 2018

Hartelijk dank voor deze mooi waardering via Zorgkaart Nederland.! Dit zal teruggekoppeld worden in het eerste volgende...

• 9.5

29 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

goede sfeer en alla aandacht voor bewoners en familie.

geplaatst op 30 augustus 2018

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. We hopen dat u in de toekomst nog eens een waardering wilt geven via Zorgkaart Nederland.

• 9.7

9 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heb dit ingevuld namens mijn moeder omdat zij vanwege een CVA eenzijdig verlamd is en niet meer kan spreken. Gelukkig alles nog wel begrijpen. Ondanks de moeilijke communicatie heeft het verpleegteam...

geplaatst op 12 juli 2018

hartelijk dank voor uw mooie waardering we hopen uw adviezen ter harte te nemen

4 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Wij vinden de zorg en t persoonlijk contact prima en zijn bijzonder te spreken over het zorgcentrum en alles erom heen

geplaatst op 5 juli 2018

Vriendelijk dank voor deze mooie waardering.

• 19 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De verpleging is begaan met de patiënten, leeft mee en luistert naar eventuele wensen van patiënten en familie. Het eten is prima, nergens wordt moeilijk over gedaan en veel is mogelijk. Geen enkel...

geplaatst op 20 juni 2018

Vriendelijk bedankt voor deze mooie waardering, we zullen deze terugkoppelen aan onze medewerkers.

• 15 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg leeft en denkt mee met de bewoners, als je als bewoner in deze zorginstelling verblijven kan heb je het heel goed! Verpleging, accommodatie, eten en vriendelijkheid is hier een 10 waard!

geplaatst op 19 juni 2018

Hartelijk dank voor deze mooie waardering, we zijn hier zeer blij mee.

• 9.0

28 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prettig gebouw. Zeer betrokken medewerksters. Goede verzorging en aandacht voor bewoners.

geplaatst op 5 juni 2018

Bedankt. We zijn blij met uw waardering.

25 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Erg goed

geplaatst op 5 juni 2018

Bedankt voor deze mooie waardering.

• 8.7

24 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijk en duidelijke gesprekken, liefdevolle verzorging uit oogpunt van de cliënt. Heel goed en "korte lijntjes" contact.

geplaatst op 5 juni 2018

Dank u voor deze waardering.