Schutse Zorg Tholen

F.M. Boogaardweg 10 4697 GM Sint-Annaland

162 resultaten voor je selectie:

28 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Er kan niets beters. De verpleging was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het kan niet beter .

22 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kom nooit uit mijn kamer (zelf voor gekozen), alleen voor therapie; omgang met verzorgenden en hulpverleners prima.

29 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De clienten krijgen alles wat ze maar willen. Dit verpleeghuis krijgt van ons 10

29 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg is betrokken. Door drukte ontbreken er nog al eens puntjes op de i, maar we zijn over het algemeen tevreden.

8.5
23 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Om dat je gehoord wordt en er ook wat meegedaan wordt . Dit komt dan ook in het zorgleefplan te staan zodat het vast staat. Tijdens de corona tijd ook ziek geweest en de verzorging was top 10+

22 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ervaar een persoonsgerichte zorg met aandacht voor mijn identiteit. De zorg wordt verleend met liefde uit het hart. Als persoon in de waarde gelaten met mijn tekortkomingen en problemen. Er wordt...

8.3
17 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De zusters hebben heel geduld. Ik ben heel tevreden over de bejegening. Alle lof!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Schutse Zorg Tholen - Sint-Annaland

Hartelijk bedankt voor het schrijven van de waardering. Fijn dat je/jullie tevreden zijn over de bejegening. Hartelijk groet,...
9.8

Er fijn dat u aangeeft dat alles goed gaat. Als u verbeterpunten heeft horen we het graag en adviseren we u dit te bespreken op...
21 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn zeer tevreden op de manier waarop mevr. Heijboer na een val is opgenomen in de Schutse ,eerst werd er gesproken over een tijdelijke opname maar al gauw bleek dat ze niet meer in staat was om...

Hartelijk bedankt voor je mooie reactie. Fijn dat jullie de verhuizing als positief hebben ervaren en dat dit snel geregeld is.
11 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wij wonen hier nu ruim een jaar . We hebben moeten wennen aan alles. De zorg is goed voor ons en we voelen ons vertrouwd.

Dankjewel voor de mooie waardering.
8.5
20 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt met heel veel zorg en liefde omgezien naar de mensen die de zorg nodig hebben. Het personeel is altijd opzoek naar mogelijkheden om de zorg zo goed mogelijk te laten aansluiten op de wensen...

Dankjewel voor het mooie cijfer en de mooie toelichting. Wij zullen er zeker alles aan om doen om het voor bewoners en...
2 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

de verzorging doet zijn uiterste best om het verblijf en de verzorging zo goed als mogelijk te laten verlopen een pluim in deze chaotise tijd.

Hartelijk bedankt voor de positieve reactie.
9.2
2 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder woont al 15 jaar in de Schutse en dit met volle tevredenheid.

Hartelijk bedankt voor u toelichting. Erg fijn dat het naar tevredenheid gaat.
2 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mag uitslapen. Het is fijn om in de huiskamer te zijn

Er fijn dat u de huiskamer waardeert. Bedankt voor u tijd om ZorgkaartNederland in te vullen.
2 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg is over het algemeen heel goed, maar niet alle teams voldoen hier aan.

Hartelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen om ZorgkaartNederland in te vullen. Het advies dat ik u kan geven is dit in de...
27 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Er is een fijne sfeer in het tehuis. Over de zorg ben ik heel erg tevreden, daar ze soms veel eisend is.

Fijn dat u tevreden bent over de zorg en de sfeer als prettig ervaart. Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer.
9.7
27 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De aandacht die er is voor de bewoners is geweldig! Zoveel activiteiten dat er worden gedaan voor en met de bewoners, echt fantastisch!

Hartelijk bedankt voor het prachtige cijfer. Hopelijk kunnen we na de crisis de activiteiten weer optimaal oppakken.
9.5

Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat jullie tevreden zijn, daar doen we het natuurlijk voor!
25 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

wij zijn zeer tevreden over de zorg die geboden wordt, er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met de huiselijke sfeer, die ze gewend waren van thuis.

Wat een prachtig cijfer en wat een mooie toelichting heeft u geschreven. Erg mooi om te lezen dat jullie zeer tevreden zijn en...