Logo Schutse Zorg Tholen - Sint-Annaland

98% beveelt deze zorginstelling aan

Schutse Zorg Tholen is 109 keer gewaardeerd en heeft 35 reacties geplaatst:
  • 9.7

9 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heb dit ingevuld namens mijn moeder omdat zij vanwege een CVA eenzijdig verlamd is en niet meer kan spreken. Gelukkig alles nog wel begrijpen. Ondanks de moeilijke communicatie heeft het verpleegteam...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Schutse Zorg Tholen - Sint-Annaland

geplaatst op 12 juli 2018

hartelijk dank voor uw mooie waardering we hopen uw adviezen ter harte te nemen

• 9.3

4 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Wij vinden de zorg en t persoonlijk contact prima en zijn bijzonder te spreken over het zorgcentrum en alles erom heen

geplaatst op 5 juli 2018

Vriendelijk dank voor deze mooie waardering.

• 19 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De verpleging is begaan met de patiënten, leeft mee en luistert naar eventuele wensen van patiënten en familie. Het eten is prima, nergens wordt moeilijk over gedaan en veel is mogelijk. Geen enkel...

geplaatst op 20 juni 2018

Vriendelijk bedankt voor deze mooie waardering, we zullen deze terugkoppelen aan onze medewerkers.

• 15 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg leeft en denkt mee met de bewoners, als je als bewoner in deze zorginstelling verblijven kan heb je het heel goed! Verpleging, accommodatie, eten en vriendelijkheid is hier een 10 waard!

geplaatst op 19 juni 2018

Hartelijk dank voor deze mooie waardering, we zijn hier zeer blij mee.

• 9.0

28 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prettig gebouw. Zeer betrokken medewerksters. Goede verzorging en aandacht voor bewoners.

geplaatst op 5 juni 2018

Bedankt. We zijn blij met uw waardering.

• 9.3

25 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Erg goed

geplaatst op 5 juni 2018

Bedankt voor deze mooie waardering.

• 8.7

24 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijk en duidelijke gesprekken, liefdevolle verzorging uit oogpunt van de cliënt. Heel goed en "korte lijntjes" contact.

geplaatst op 5 juni 2018

Dank u voor deze waardering.

• 7.8

4 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

goede sfeer en zorg. Allert en vriendelijk personeel. Begrip voor de werkdruk. Ondanks toch ruim voldoende.

geplaatst op 22 mei 2018

Bedankt voor de reactie en het begrip, we waarderen dit zeer.

• 8.0

24 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Er is een goede verzorging en fijn personeel, goed eten.

geplaatst op 25 april 2018

Het is fijn te vernemen dat u tevreden bent over onze zorg.

• 8.5

7 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zorginstelling met oog en oor voor de client.Warme en liefdevolle verpleging.

geplaatst op 13 maart 2018

Hartelijk dank voor uw reactie, dit wordt zeer gewaardeerd.

• 9.5

5 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Eerst bij andere opvang geweest waar schoonvader het vooral niet naar zijn zin had. Eens kijken bij de Schutse in Sint Annaland. Ook eerst wilde schoonvader niet gaan. Maar het ijs is gebroken. En...

geplaatst op 5 april 2018

Bedankt voor deze mooie waardering! Dit zal terug gekoppeld worden naar de collega's!

• 28 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Hier wordt werkelijk zorg met het hart geleverd. Mijn moeder verblijft hier nu al bijna drie jaar na een hersenbloeding. Er wordt zo veel mogelijk gekeken naar wat een persoon nodig heeft of hoe ze...

geplaatst op 30 november 2017

Heel erg bedankt voor deze prachtige waardering! Goed te horen dat u zo tevreden bent over onze zorgverlening. We koppelen deze...

• 8.2

23 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer betrokken medewerkers. Er wordt hard gewerkt, vaak met een lach en af en toe met een lolletje. Komen afspraken goed na, willen meedenken en zijn zeer gemotiveerd.

geplaatst op 28 november 2017

Hartelijk dank voor uw reactie we vinden het fijn te lezen dat u ons werk zo waardeert we hopen ook in de komende tijd onze zorg...

• 4 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Onze moeder is daar verzorgd en verpleegd geweest tot ieders genoegen en volle tevredenheid

geplaatst op 1 november 2017

Bedankt voor deze prachtige waardering.

• 9.7

3 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder is daar verzorgd en verpleegd tot volle tevredenheid.

geplaatst op 5 oktober 2017

Bedankt voor deze mooie waardering. We zijn hier zeer blij mee.

• 8.8

22 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Bovenstaande reden van opname klopt niet maar kreeg deze niet verwijdert. Moeder is onlangs 4 weken opgenomen geweest in de logeerkamer om te herstellen van een operatie van een bottumor. Ze kwam met...

geplaatst op 25 juli 2017

Fijn dat alles goed is verlopen, ook voor ons was het een mooie ervaring om deze zorg te mogen verlenen

• 19 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Al vele jaren krijgt mijn moeder huishoudelijke hulp van deze organisatie, tot volle tevredenheid van haar en ons als kinderen. Er is altijd vervanging als de vaste hulp vakantie heeft of bij ziek...

geplaatst op 20 juli 2017

Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over de zorg en dienstverlening die wij bij jullie moeder mogen geven. We hopen dat wij...

• 8.8

18 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

De omgang met de medewerkers is goed. Ze zijn aardig en je kunt merken dat ze het met liefde doen. De verpleging is goed en ik word goed verzorgd. De afspraken worden goed nagekomen. Het personeel is...

• 8.7

18 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

De verpleging is hier heel goed. Ik word goed verzorgd. Het personeel is heel deskundig en het werk wordt goed gedaan. De omgang met de medewerkers is heel goed; ze doen allemaal hun best. De...

• 8.0

18 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

De accommodatie is goed. Ook mijn kamer is heel goed en ik heb een aparte slaapkamer. Er wordt goed schoongemaakt. Daar ben ik tevreden mee. Er wordt goed naar mij geluisterd en ik krijg altijd goed...