Logo Schutse Zorg Tholen - Sint-Annaland

4697 GM Sint-Annaland
Telefoon 0166-658600

100% beveelt deze zorginstelling aan

• 24 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Na twee buikoperaties en een bloeding heb ik thuiszorg gehad voor de wondverpleging, stomazorg en het douchen. Heel veel verschillende medewerkers gehad, zeer vriendelijk en behulpzaam.

6 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer tevreden over de manier waarop de zorg verleend werd. Deskundig en geheel volgens de gemaakte afspraken. Veranderingen en/of aanpassingen werden dezelfde dag al verwerkt. Veel...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Schutse Zorg Tholen - Sint-Annaland

geplaatst op 24 september 2019

Onze hartelijke dank op uw mooie, lovende waardering! Deze is teruggekoppeld naar het team.

• 28 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Onze ouders ( tot 2011 vader) en tot januari 2019 moeder hebben een uitstekende verzorging gehad. Voldoende personeel zorgden en hadden aandacht voor onze ouders. Geen sprake van vereenzaming. Altijd...

geplaatst op 11 april 2019

Wat een prachtige waardering heeft u ons gegeven, dank daarvoor! We hebben met liefde voor uw ouders gezorgd. We sturen uw...

• 25 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

na een operatie heb ik huishoudelijke hulp ontvangen van een medewerkster van De Schutse.Ik ben heel erg tevreden over de zorg die ik kreeg van haar -geen moeite was teveel .Alles werd elke week...

geplaatst op 11 april 2019

Dank voor deze mooie waardering, fijn dat u zo tevreden bent! We sturen de reactie door naar de collega's van team extramurale...

• 7.8

18 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

+ Er word naar je geluisterd, ze hebben tijd voor je..- Het eten is soms koud.

geplaatst op 22 januari 2019

Dank voor deze waardering en voor de feedback. Ik heb over uw reactie met een collega gesproken en we zouden het fijn vinden als...

• 8.3

16 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het kan altijd beter maar het is hier heel goed

geplaatst op 22 januari 2019

We streven hier dagelijks naar verbetering want het kan inderdaad altijd nog beter! Maar veel dank voor deze mooie waardering!

• 30 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Onze moeder zit nu een half jaar in de Schutse en we zijn bijzonder tevreden over de manier waarop ze wordt verzorgd. Als het nodig is, wordt een arts geraadpleegd. Ze wordt gestimuleerd om bepaalde...

geplaatst op 5 december 2018

Wat een prachtige waardering heeft u gegeven! Veel dank namens ons allemaal!

• 26 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Hier wordt met liefde en aandacht gezorgd, op alle fronten !

geplaatst op 5 december 2018

Heel hartelijk dank voor deze mooie woorden! We zullen dit terugkoppelen naar al onze collega's

28 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een goede verzorging waar de oude mens nog meeteld.

geplaatst op 3 oktober 2018

dank u wel voor uw mooie waardering

• 8.8

17 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Onze moeder en oma heeft tot het einde daar gewoond. Fantastische mensen met gevoel voor hun werk. Niets is er teveel , we hebben het als een warme deken ervaren. Dank jullie wel allemaal.

geplaatst op 20 september 2018

we zijn blij dit voor jullie moeder en oma te hebben kunnen doen

• 9.2

7 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Uitmuntende zorg. Alles is bespreekbaar er wordt naar een oplossing gezocht als er wat is. Kunnen niks bedenken dat negatief is.

geplaatst op 11 september 2018

Hartelijk bedankt voor deze mooie waardering. We koppelen alle waarderingen terug via de overleggen aan onze medewerkers.

• 7 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden. De medewerkers die bij langs komen zorgen ervoor dat ik meer kwaliteit van leven heb. Er wordt goed rekening gehouden met mijn omstandigheden en de medewerkers sluiten goed aan...

geplaatst op 11 september 2018

Hartelijk dank voor deze mooie waardering dit zal teruggekoppeld worden naar de collega's!

• 8.2

7 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een instelling die zijn bewoners een goede verzorging biedt. Een aandachtspunt is goede communicatie.

geplaatst op 11 september 2018

Bedankt voor uw waardering Dit geeft ons inzicht waar we nog aan kunnen werken en hopelijk verbeteren.

• 9.8

3 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

heb 7 weken hulp gehad van de thuiszorg op locatie het was geweldig wat personeel heeft gepresteerd tot volle tevredenheid

geplaatst op 5 september 2018

Hartelijk dank voor deze mooie waardering dit wordt doorgegeven in de werkoverleggen van de thuiszorg teams!

• 8.2

3 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

We zijn tevreden over de gegeven zorg zowel van de zorg voor mijn vrouw(intramuraal) en zeer te tevreden over de huishoudelijke zorg die ik thuis ontvang.

geplaatst op 6 september 2018

Bedankt voor dit mooie cijfer. Geeft ons een inzicht waar we nog aan kunnen werken en hopelijk verbeteren. We proberen de...

• 9.3

31 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik woon hier prima naar m'n zin. Ik ben erg tevreden over de zorg en de bejegening.

geplaatst op 5 september 2018

Hartelijk dank voor deze prachtige waardering.

• 30 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn vader gaat naar de dagbesteding en heeft het er reuze naar zijn zin. Hij wordt netjes thuis opgehaald en weer keurig thuisgebracht. Hij eet daar altijd lekker en het is gezellig.

geplaatst op 5 september 2018

Hartelijke dank voor deze mooie waardering deze is juist gister op het werkoverleg doorgegeven aan het team van de dagbesteding!

• 30 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Thuiszorg: De zorg is op maat en er is aandacht voor het welbevinden van mijn moeder.

geplaatst op 30 augustus 2018

Hartelijk dank voor deze mooi waardering via Zorgkaart Nederland.! Dit zal teruggekoppeld worden in het eerste volgende...

29 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

goede sfeer en alla aandacht voor bewoners en familie.

geplaatst op 30 augustus 2018

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. We hopen dat u in de toekomst nog eens een waardering wilt geven via Zorgkaart Nederland.

• 9.7

9 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heb dit ingevuld namens mijn moeder omdat zij vanwege een CVA eenzijdig verlamd is en niet meer kan spreken. Gelukkig alles nog wel begrijpen. Ondanks de moeilijke communicatie heeft het verpleegteam...

geplaatst op 12 juli 2018

hartelijk dank voor uw mooie waardering we hopen uw adviezen ter harte te nemen