Schutse Zorg Tholen

F.M. Boogaardweg 10 4697 GM Sint-Annaland

Waardering van Schutse Zorg Tholen - Sint-Annaland op 5 februari 2017

Ziekte van Alzheimer

Ik ben zelf werkzaam in dit tehuis en ook mantelzorger voor mijn moeder die daar sinds twee maanden woont.Ik ben zeer tevreden over de zorg. Afspraken worden goed nagekomen. Medewerkers gaan fijn met elkaar om. Hoge collegialiteit. Mooi en praktisch gebouw. Goed opgeleide medewerkers. Grote groep vrijwilligers! Veel mogelijkheden voor activiteiten. Heerlijke afwisselende gezonde maaltijden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Schutse Zorg Tholen - Sint-Annaland

Wij als directe zorgverlener vinden het fijn dat we deze positieve beoordeling mochten ontvangen. We blijven open staan voor ontwikkelingen en vernieuwingen in de zorg om de kwaliteit van zorg te kunnen garanderen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schutse Zorg Tholen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.