Logo Schutse Zorg Tholen - Sint-Annaland

4697 GM Sint-Annaland
Telefoon 0166-658600

100% beveelt deze zorginstelling aan

• 30 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn vader gaat naar de dagbesteding en heeft het er reuze naar zijn zin. Hij wordt netjes thuis opgehaald en weer keurig thuisgebracht. Hij eet daar altijd lekker en het is gezellig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Schutse Zorg Tholen - Sint-Annaland

geplaatst op 5 september 2018

Hartelijke dank voor deze mooie waardering deze is juist gister op het werkoverleg doorgegeven aan het team van de dagbesteding!

• 19 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De verpleging is begaan met de patiënten, leeft mee en luistert naar eventuele wensen van patiënten en familie. Het eten is prima, nergens wordt moeilijk over gedaan en veel is mogelijk. Geen enkel...

geplaatst op 20 juni 2018

Vriendelijk bedankt voor deze mooie waardering, we zullen deze terugkoppelen aan onze medewerkers.

• 9.5

5 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Eerst bij andere opvang geweest waar schoonvader het vooral niet naar zijn zin had. Eens kijken bij de Schutse in Sint Annaland. Ook eerst wilde schoonvader niet gaan. Maar het ijs is gebroken. En...

geplaatst op 5 april 2018

Bedankt voor deze mooie waardering! Dit zal terug gekoppeld worden naar de collega's!

• 8.3

8 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Heel Goed!

geplaatst op 16 februari 2017

Dank u voor deze mooie waardering. Hier zijn we heel blij mee!

• 9.7

14 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Regelmatig moeder bezocht tijdens haar verblijf

geplaatst op 16 februari 2017

Dank u voor deze hoge waardering.

• 8.8

3 december 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder heeft een fantastische verzorging in de Schutse.