Waardering van Seniorenresidentie Ruitersbos - Breda op 19 juni 2016

Na ontslag uit het ziekenhuis ben ik hier opgevangen in een logeerbed; een uitstekend verzorgde, ruime kamer met keukenblok, van alle gemakken voorzien. De bereidheid op al mijn vragen een antwoord te geven of mij door te verwijzen is grandioos. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam; de eerste dagen werd gevraagd of ik hulp nodig had bij het opstaan, wassen en aankleden. De maaltijden, die in de 'gasterie' geserveerd worden, zijn met zorg bereid, waarbij een keuze gemaakt kan worden uit 2 menu's. Voor mij is dit een tijdelijke opvang, maar ik zou het voor mensen, ook in hun laatste levensfase, zeker aanbevelen. De omgeving is mooi, met veel groen en wandelmogelijkheden. Ook de tuinen rond het huis zijn keurig verzorgd. Het is een 'warm' huis.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Seniorenresidentie Ruitersbos - Breda

Heel erg bedankt voor uw waardering. Fijn om te lezen dat u het goed heeft gehad bij ons. We zullen uw complimenten overbrengen naar het team. Hartelijke groet en geniet van uw thuiskomst. Ruitersbos

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Seniorenresidentie Ruitersbos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.