Waardering van Sensire De Bloesem - Neede op 29 juni 2018

• Dementie

Mijn moeder is sinds april 2018 woonachtig in "De Bloesem". Een relatief nieuw gebouw van alle gemakken voorzien, waar mijn moeder beschikt over een ruime woonkamer met eigen éénpersoons slaapkamer en eigen douche/toilet.De verzorging is meer dan goed, zo wordt er elke avond vers gekookt voor de bewoners waarbij zij die dat willen mogen meehelpen."De Bloesem" is erg kleinschalig, waardoor het personeel alle tijd en aandacht heeft voor de patiënten. Daarnaast zijn er ook diverse vrijwilligers actief waardoor de patiënten de aandacht krijgen die ze nodig hebben en er van alles georganiseerd kan worden, waaronder deelname aan de jaarlijkse avondvierdaagse. Ook maken vrijwilligers op de "duo-fiets" ritjes met de patiënten. Tevens worden er voor de patiënten diverse uitjes georganiseerd.Als naaste familie kunnen we altijd met vragen en/of opmerkingen bij het personeel terecht en deze worden naar volle tevredenheid beantwoord/opgelost.Vanuit "De Bloesem" worden er tevens familieavonden georganiseerd voor de naaste familieleden van de patiënten. Hier wordt informatie op informele wijze gedeeld met de familieleden en is tevens tijd en ruimte ingericht voor inbreng, opmerkingen en vragen van familieleden. De uitkomsten van deze familieavonden worden met alle inbreng, op- en aanmerkingen schriftelijk samengevat en teruggekoppeld aan de familie.Samengevat is "De Bloesem" een warm nest met veel aandacht voor de patiënt waarbij er tevens goed naar de familie van de patiënten en hun inbreng wordt geluisterd. Voorheen zat mijn moeder in een ander verzorgingshuis maar in "De Bloesem" is ze echt op haar plek en wij als familie zien haar daar opleven voor zover dat met haar ziekte (dementie) mogelijk is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Bloesem - Neede

geplaatst op 2 juli 2018

Wat fijn om te lezen dat uw moeder op haar plek zit. Voor ons een groot compliment. Hartelijk dank voor deze mooie waardering.

Bent u of werkt u voor Sensire De Bloesem ? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.