Sensire De Bloesem

Verpleeghuiszorg

uit 24 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Sensire De Bloesem - Neede op 18 januari 2023

Ik bezoek mijn man gemiddeld 5 keer per week. De rest wordt opgevuld door bezoek van familie en kinderen. Hoewel het personeel zijn uiterste best doet om zo goed mogelijke zorg te bieden is dit door de bezuinigingen en personeelstekorten niet altijd mogelijk. Veel van de klachten worden wel makkelijk afgeschoven met de mededeling dat het nou eenmaal het beleid is van de zorgaanbieder. Er wordt vanwege personeelstekort maar weer makkelijk een beroep gedaan op de mantelzorgers. Ook vind ik het niet prettig dat er zoveel onervaren stagiaires rondlopen. De beslissing om een medisch assistent in plaats van een huisarts aan te nemen vind ik geen goede. De bewoners worden soms pas om 11. 30 uur uit bed gehaald vanwege personeelstekort. Dat vindt ik echt niet kunnen. Jammer dat de zorgaanbieder over gaat naar kant en klare maaltijden. Een positief punt is dat er wel goed gelet wordt of de bewoner medische hulpmiddelen nodig heeft om bijv zo comfortabel mogelijk in de rolstoel te zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Bloesem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.