Waardering van Sensire De Bundeling - Ruurlo op 8 mei 2018 interview

7.5

Bij het plaatsingsproces van mijn moeder waren er wat onduidelijkheden over het toekennen van haar kamer. Ik had een kamer voor haar uitgekozen. Het is toen helaas niet aan de juiste persoon doorgegeven. Gelukkig heeft zij de kamer uiteindelijk wel gekregen. Mijn moeder heeft een kamer met een eigen douche en toilet. Ik vind haar kamer prima. Het is een oud gebouw, maar de ligging vind ik goed. Er worden veel activiteiten georganiseerd. De verzorgenden zeggen dat mijn moeder het leuk vindt om met de activiteiten mee te doen. Ik vind dat de verzorgenden mijn moeder goed verzorgen. Als er wat met mijn moeder is, dan nemen ze meteen contact met mij op, zowel telefonisch als per e-mail. Ik vind dat het contact met de verzorgenden plezierig verloopt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Bundeling - Ruurlo

Dank u wel voor deze beoordeling. Fijn dat het toch goed is gekomen met de kamer van uw moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Bundeling? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.