Waardering van Sensire De Bundeling - Ruurlo op 6 augustus 2018 interview

7.2

De accommodatie van mijn moeder is verouderd. Het wordt niet goed schoongemaakt. Ze hebben alleen in het restaurant airco. Het is ontzettend warm waar mijn moeder verblijft. Er wordt wel goed geluisterd naar wat mijn moeder te wensen heeft. Ze hebben de aandacht voor mijn moeder, hoewel ze het ontzettend druk hebben. Ze gaan goed met mijn moeder om. Ze wordt betrokken bij beslissingen. Ik heb eigenlijk niet veel contact met de medewerkers omdat mijn moeder nog heel veel dingen zelf kan regelen. Ze komen tenslotte de afspraken meestal na en af en toe loopt het mis, maar mijn moeder gaat er dan gelijk achteraan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Bundeling - Ruurlo

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u moeder oed contact heeft met de medewerkers. De locatie is inderdaad verouderd. Dat is de reden dat we het gaan vernieuwen. We hopen dat het daarna weer helemaal voldoet aan de wensen van de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Bundeling? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.