Waardering van Sensire De Bundeling - Ruurlo op 6 augustus 2018 interview

7.5

De afspraken worden altijd correct opgevolgd. Met mijn opmerkingen wordt ook wat gedaan. Ik vind de zorg voor en de omgang met mijn moeder zorgvuldig en redelijk persoonlijk, want het is een kleinschalig huis. Ik mis echter een duidelijk aanspreekpunt. Bij de opname miste ik een uitnodiging aan de familie om eens op gesprek te komen over de regels en het plan van aanpak. Ik heb daar zelf naar moeten informeren. Wat dat betreft had ik een proactievere houding van het huis verwacht. Over de leefomstandigheden van mijn moeder ben ik niet tevreden. Het gebouw is verouderd en voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd. Zo heeft mijn moeder in mijn ogen een kleine kamer. Er staat echter een verbouwing op stapel. De ligging vind ik wel goed. De instelling staat een rustige omgeving met wat groen eromheen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Bundeling - Ruurlo

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u het gevoel heeft dat er goed naar uw opmerkingen wordt geluisterd en dat u tevreden bent over de omgang met uw moeder. Goed dat u laat weten dat u een duidelijk aanspreekpunt mist en dat u bij opname een uitnodiging aan de familie had verwacht. Gewoonlijk neemt de contactverzorgende daarin het initiatief. We zullen hier intern aandacht aan besteden.
Wat de leefomstandigheden van uw moeder betreft bij Sensire De Bundeling, begrijpen wij helemaal wat u bedoeld. Het gebouw is inderdaad verouderd. Dat is de reden dat er vernieuwing op stapel staat. We hopen met de vernieuwde locatie weer helemaal tegemoet te komen aan de wensen van de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Bundeling? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.