Waardering van Sensire De Bundeling - Ruurlo op 14 augustus 2018 interview

7.3

De omgang met mijn tante vind ik liefdevol. Zo nemen de medewerkers de tijd voor haar en leggen ze soms hun hand op haar schouder. In mijn ogen hebben ze vooral in het weekend minder tijd en moet mijn tante soms wat langer wachten voor ze haar van het toilet afhalen. Wel doen de medewerkers hun best om het leven voor haar zo fijn mogelijk te maken. Naar mij wordt geluisterd. Op mijn vragen krijg ik altijd antwoord. Het gebouw is wat ouder. Volgend jaar gaat de instelling verhuizen. Mijn tante heeft op het moment niet zo'n leuk uitzicht. Ze zit aan de achterkant van het gebouw en kijkt uit op de binnenplaats, waar niet veel te zien is. De tuin is enkele jaren geleden helemaal vernieuwd en wordt netjes onderhouden. De instelling organiseert van alles voor de bewoners. Daar zijn ook vrijwilligers bij betrokken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Bundeling - Ruurlo

geplaatst op 15 augustus 2018

Dank voor uw beoordeling! Overlegt u gerust met de contactverzorgende of het toiletbezoek ook in het weekend nog wat verbeterd kan worden. Dat zou natuurlijk wel fijn zijn voor uw tante. Fijn dat u verder zo tevreden bent.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Bundeling? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.