Waardering van Sensire De Bundeling - Ruurlo op 13 augustus 2018 interview

7.3

De verpleging vind ik goed. Ik zie dat mijn familielid hier prima behandeld wordt. Zelf geeft ze ook aan, dat ze tevreden is. Ook het eten vindt ze goed. De medewerkers werken heel hard. In mijn ogen is er echter sprake van personeelstekort en is er niet altijd voldoende tijd. De zorg sluit aan op wat mijn familielid belangrijk vindt, want ze doen alles voor haar wat ze kunnen. De huisvesting vind ik niet goed, maar het gebouw zal gesloopt worden. Op het moment worden de aanleunwoningen verbouwd. De tuin van de instelling wordt goed onderhouden. Er worden veel activiteiten georganiseerd voor de bewoners.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Bundeling - Ruurlo

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We proberen meer mensen enthousiast te maken voor het werken in de zorg, zodat vacatures sneller vervuld kunnen worden. Fijn dat het de medewerkers lukt ondanks de personeelskrapte uw familielid goed te ondersteunen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Bundeling? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.