Waardering van Sensire De Bundeling - Ruurlo op 24 mei 2018 interview

7.2

Het is een wat verouderd gebouw, maar het is prima in orde en ik vind dat het er keurig uitn ziet. Mijn ouders hebben een kamer met een keukenblok met koelkastje, een slaapkamer en een badkamer. Ik vind dat de medewerkers prima met mijn ouders omgaan. Mijn ouders gaan wel naar activiteiten in het huis. Ze maken ook nog wel een wandeling door het dorp. Ze kunnen ook in de tuin bij het gebouw zitten. Er is een afdak waar ze met een aantal bewoners kunnen zitten. Als ik iets wil vragen, dan kan ik iemand aanspreken en ze nemen ook de tijd voor me. Ze lossen het meteen op of ze schrijven het op en komen er later op terug. Als er iets met mijn ouders is dan bellen ze mij.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Bundeling - Ruurlo

Dank voor het delen van uw ervaring. Ook wij vinden dat het gebouw niet meer voldoet aan de wensen van deze tijd, daarom zijn we bezig met renovatieplannen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Bundeling? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.