Waardering van Sensire De Bundeling - Ruurlo op 8 mei 2018 interview

7.3

Ik heb geen klachten over de manier waarop er gezorgd wordt voor mijn moeder. De medewerkers gaan op een goede manier met mijn moeder om. De communicatie zou wat beter kunnen. Ik word bijvoorbeeld niet altijd gelijk gebeld als er iets is met mijn moeder en dat vind ik jammer. Er is af en toe een mdo, daar worden afspraken gemaakt en die worden netjes opgevolgd. Ik kan daar ook mijn verhaal kwijt en dan wordt er naar me geluisterd. Er moet nodig gerenoveerd worden. Het is nu allemaal net te klein en het toilet stinkt. De kamer van mijn moeder vind ik ook te klein. Er zijn leuke activiteiten en mijn moeder vind het leuk om daaraan mee te doen. Het eten wordt aangeleverd en mijn moeder is daar niet zo tevreden over.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Bundeling - Ruurlo

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat er goed voor uw moeder gezorgd wordt. En dat u gehoord wordt in het mdo. Dat vinden we heel belangrijk. Het gebouw is inderdaad gedateerd en er worden plannen gemaakt om daar verandering in aan te brengen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Bundeling? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.