Waardering van Sensire De Bundeling - Ruurlo op 7 augustus 2018 interview

7.5

Ik vind het een prima instelling met goede voorzieningen. De verzorging van mijn moeder was goed. Ze kreeg veel aandacht en de medewerkers gingen op een leuke en duidelijke manier met haar om. Het eten was ook goed. De communicatie had in mijn ogen wel wat beter gekund. Die vind ik een beetje ouderwets. Toen mijn moeder een ontsteking had en medicijnen nodig had, moest ik bij de instelling het recept ophalen. Daarmee reed ik naar het ziekenhuis en vervolgens met de medicijnen weer naar de instelling. Dat vind ik wat omslachtig. Het gebouw is verouderd. Zo is er geen airco. Mijn moeder had een kleine kamer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Bundeling - Ruurlo

geplaatst op 8 augustus 2018

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de verzorging van uw moeder en over het eten. Uw voorbeeld mbt het recept is afhankelijk van de afspraken die daarover gemaakt zijn. Niet elke situatie is hetzelfde wat dat betreft. Als u daar meer over wilt weten, kunt u nog even overleggen met de contactverzorgende.
Het gebouw is inderdaad verouderd. Dat is de reden dat er vernieuwing op stapel staat. We hopen met de vernieuwde locatie weer helemaal tegemoet te komen aan de wensen van de bewoners.

Bent u of werkt u voor Sensire De Bundeling? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.