Waardering van Sensire De Bundeling - Ruurlo op 16 augustus 2018 interview

7.5

Mijn schoonmoeder heeft er niet zo heel lang gezeten. Er ging volgens mij weleens iets minder goed met de afspraken. Als ik eerder iets gevraagd had, moest ik er later weer achteraan. De verpleging vond ik goed. Mijn schoonmoeder was niet altijd even makkelijk, maar ze had er eigenlijk weinig klachten over. De omgang was ook goed. De medewerkers waren vriendelijk. Ze kwamen bijvoorbeeld weleens op haar kamer en haalde haar op om te eten. Ze zeiden altijd vriendelijk gedag als ze haar kamer binnenkwamen. Als er wat te doen was en ik vroeg ernaar, dan wisten ze het soms niet en schoven ze het af op een ander. Ik vond dat niet zo leuk, maar ik denk dat dit ook kwam doordat er veel verzorgenden werkten via een uitzendbureau. Zij wisten natuurlijk niet alles. Mijn schoonmoeder had een heel klein kamertje, maar er zal een nieuw gebouw komen. Het was wel een gezellig kamertje.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Bundeling - Ruurlo

geplaatst op 20 augustus 2018

Dank voor uw waardering. Wij hechten bij Sensire veel waarde aan een goede samenwerking en communicatie met de bewoner en zijn naaste. Daarom introduceren wij bijvoorbeeld binnenkort een nieuw bewonersdossier, waarin uw schoonmoeder zelf en/of u als naaste, direct geïnformeerd zijn over alle rapportages rondom het wonen en de zorg. Wij hopen dat dit bijdraagt aan betere communicatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Bundeling? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.