Sensire De Garven

Nieuwe Weg 42 7261 NL Ruurlo
0900 8856
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire De Garven - Ruurlo op 1 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken kunnen soms wel beter. De verzorgers weten onderling soms niet hoe of wat. De één organiseert iets en de ander weet van niets. Ze komen er niet altijd aan toe om te lezen wat er is genoteerd. Als ik iets afspreek met de verzorgers komt het vaak wel goed. De druk op het personeel is denk ik heel hoog. Ze hebben vaak weinig begeleiders op één groep. Vooral in de avond vind ik het heel weinig. Er staat één begeleider op een groep van zeven bewoners. Er is heel soms één persoon extra op bepaalde momenten. Mijn moeder wordt goed en liefdevol verzorgd. De verzorgers knuffelen haar of slaan een arm om haar heen. Ik merk dat mijn moeder zich daar op haar gemak voelt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Garven - Ruurlo

Wat fijn om te lezen dat uw moeder zich op haar gemak voelt. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Uw aandachtspunten nemen we mee om onze zorg nog verder te verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Garven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.