Waardering van Sensire De Garven - Ruurlo op 13 april 2018

7.3
  • Dementie

Het gemis van enige activiteit is enorm. De verzorgers zijn druk met de zorg en de administratie/rappportages. Ik zou graag zien dat er meer met de bewoners wordt ondernomen. Daarnaast vind ik dat niet alle medewerkers geschikt zijn om te werken met deze doelgroep.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Garven - Ruurlo

geplaatst op 16 april 2018

Er zijn zo'n dertig vrijwilligers bij Sensire De Garven die ondersteuning bieden aan de bewoners. Ondersteuning in de huiskamer, maar ook 1 op 1 (wandelen, duofiets) of meer in groepsverband (gym). Er zijn ook bewoners deelnemen aan activiteiten die in de Bundeling worden georganiseerd. We proberen zoveel mogelijk aan te sluiten bij de wensen van de bewoners. Blijkbaar is dat nog niet zo bekend. Voelt u zich vrij om contact op te nemen met onze welzijnscoördinator Nancy Gierkink. U kunt haar bellen via telefoon 06-30583267. Zij kan samen met u kijken wat de mogelijkheden zijn.

Bent u of werkt u voor Sensire De Garven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.