Waardering van Sensire De Garven - Ruurlo op 15 mei 2018 interview

Het is kleinschalig wonen verdeeld over drie huisjes. Het is laagbouw en iedere bewoner heeft een eigen appartement. De huiskamer vind ik ook mooi. Mijn moeder ligt het liefst de hele dag in bed en daar kunnen de verzorgenden ook niets mee. In de huiskamer wordt elke dag vers gekookt en de bewoners kunnen meehelpen met het klaar maken. De medewerkers gaan op een manier met mijn moeder om die bij haar past. Mijn moeder heeft een moeilijk karakter en is niet snel tevreden. Dat vangen ze heel goed op. Als ik iets wil vragen dan kan ik de medewerkers benaderen. Als ik alleen op bezoek kom dan zit ik met mijn moeder in de huiskamer, als er meer mensen komen dan gaan we naar haar appartement. Mijn moeder kan zelfstandig naar buiten en door de tuin gaan met de rolstoel. Om het hek te openen heb je een code nodig, dus ze kan niet weg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Garven - Ruurlo

geplaatst op 15 mei 2018

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Bent u of werkt u voor Sensire De Garven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.