Waardering van Sensire De Garven - Ruurlo op 14 mei 2018 interview

Ik vind dat de medewerkers professioneel met mijn vader omgaan. Ze zijn goed ingesteld op de verpleging die hij nodig heeft. Daarover is prima overleg geweest. Er is op papier gezet welke verpleging hij nodig heeft en dat wordt bijgehouden en overgedragen als er een wisseling van dienst is. Ik vind het gebouw heel goed en dan heb ik het over de ruimte die de bewoners hebben en dat het veilig is. De bewoners worden individueel behandeld. Mijn vader heeft een appartement met een woonkamer, een slaapkamer en een badkamer. Hij verblijft daar altijd, omdat hij niet anders kan. Er wordt vrijwel altijd vers eten gekookt binnen de eenheid waar hij zit. Dat wordt hem op zijn kamer gebracht of hij eet gezamenlijk met de andere bewoners. Als er iets met mijn vader mis is, dan word ik gebeld. Er komt binnenkort een mogelijkheid dat er via internet in het dossier gelezen kan worden, maar dat is er op dit moment nog niet.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Garven - Ruurlo

geplaatst op 15 mei 2018

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Bent u of werkt u voor Sensire De Garven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.