Waardering van Sensire De Garven - Ruurlo op 11 maart 2019

Mijn moeder verblijft nu bijna 2 jaar op de Garven.Ik ben daar heel blij mee en zeer tevreden. Op zich pijnlijk als je niet meer thuis kunt wonen. Maar hier wordt getracht de thuissituatie zoveel mogelijk te benaderen, kleinschalig wonen, met liefdevolle en betrokken, professionele medewerkers. Veel aandacht voor elke bewoner als individu en kijken naar wat nog wel kan. Er wordt lekker per dag zelf gekookt en de vele vrijwilligers zorgen voor nog meer extra gezelligheid! Bijna niets is hier onmogelijk. De familie wordt actief betrokken. Ik voel me er altijd heel welkom. Tegenwoordig met een nieuw dossier kunnen we zelfs meekijken en meedoen. Mijn moeder is hier in vertrouwde handen. Voor haar en ons als mantelzorgers ook een hele geruststelling. Persoonlijk denk ik een voorbeeld voor veel andere instellingen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Garven - Ruurlo

geplaatst op 13 maart 2019

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wonen zoals thuis vinden wij erg belangrijk en dat lukt zo te lezen goed :)

Bent u of werkt u voor Sensire De Garven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.