Sensire De Garven

Nieuwe Weg 42 7261 NL Ruurlo
0900 8856
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire De Garven - Ruurlo op 7 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

Wij zijn echt tevreden. Het is kleinschalig wonen. We vinden de verpleging uitmuntend. Als er wat is, bellen ze ons meteen op. De verzorgers gaan goed met ons om. Ze drinken weleens koffie samen met de bewoners en de familie. Er zijn af en toe activiteiten, zoals muziek luisteren en pannenkoeken eten. In de zomer is er een barbecue. We worden goed ontvangen en we zijn daar altijd welkom. Het gebouw is nog maar zes jaar oud. Mijn schoonmoeder heeft een mooi appartement en een grote badkamer. Ze heeft ook een klein keukenblokje met een koelkast. Dat vind ik wel heel erg fijn. Het is allemaal van deze tijd en het is rolstoelvriendelijk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Garven - Ruurlo

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Garven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.