Waardering van Sensire De Garven - Ruurlo op 9 augustus 2018 interview

8.3

Ze hebben alle geduld in de zorg voor mijn moeder. Ze zijn lief en zorgzaam voor haar. Mijn moeder is dementerend en ze is soms agressief. Ze proberen haar dan met zijn tweeën te wassen. Ze proberen het haar zo prettig mogelijk te maken in haar rolstoel. Ze doen ook echt iets als ik iets aandraag. Ze hebben altijd even tijd om een praatje te maken en mij gerust te stellen. Ze komen ook de afspraken na. We hebben weleens een bespreking en ze komen dit dan na. Ik vraag of ze mijn moeder bepaalde kleding aan willen doen. Ze doen dit dan ook. De accommodatie is lekker licht en gemakkelijk. De kamer van mijn moeder is ruim. De gemeenschappelijke huiskamer is gezellig en hierbij wordt aandacht besteed aan de aankleding.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Garven - Ruurlo

geplaatst op 9 augustus 2018

Dank u wel voor deze mooie reactie! Fijn dat er zo prettig wordt samengewerkt!

Bent u of werkt u voor Sensire De Garven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.