Waardering van Sensire De Hackforterhof - Vorden op 7 mei 2018 interview

8.2

Het gebouw ziet er erg netjes en verzorgd uit en het is er schoon. Mijn schoonmoeder heeft een mooi uitzicht. Ze woont in een groepsaccommodatie, waar ze een soort aanleunwoning heeft. Er komen heel veel vrijwilligers om iets met hen te doen. Als er in het voorjaar lammetjes zijn dan gaan ze bijvoorbeeld met de bewoners naar de boerderij om te kijken. Mijn schoonmoeder ervaart dat als zeer leuk. De medewerkers gaan met respect met haar om. Mijn schoonmoeder heeft niet zo heel veel verzorging nodig. Er wordt op gelet dat ze zich netjes aankleedt. Ze wordt wel geholpen met douchen en haar kamer wordt elke week schoon gemaakt. Er wordt door een vrijwilliger elke dag vers gekookt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Hackforterhof - Vorden

Hartelijk dank voor uw waardering. En erg leuk om te horen dat uw schoonmoeder zo van de lammetjes geniet. Ze zijn er nu volop!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Hackforterhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.