Waardering van Sensire De Heikant - Wehl op 19 mei 2018 interview

Als er iets niet goed gaat met mijn moeder, dan schakelen de medewerkers hulp in van een verpleegkundige. Deze heeft hun advies gegeven. Het gaat hier allemaal via korte lijntjes en daar ben ik heel tevreden over. De medicatie hiervoor is in overleg met mij gegaan en dat gaat heel goed. De medewerkers behandelen mijn moeder met respect. Ze wordt aangesproken op een manier die zijn prettig vindt. Ze nemen de tijd om de krant voor te lezen of een praatje te maken en ze krijgt af en toe een aai over de bol. Dat gaat allemaal prima. Er wordt rekening met haar gehouden met bijvoorbeeld voorkeuren in het eten en dat vind ik heel prettig. Als ik bel met een dringende vraag, dan word ik te woord gestaan. Verder weet ik dat ik ze tussen bepaalde tijden niet kan bereiken, omdat ze dan met bewoners bezig zijn. Mijn moeder deelt haar badkamer met een andere bewoner, maar dat is geen probleem. De deur aan de andere kant is altijd dicht. Ze hebben hier een prachtige tuin, maar die is via een andere afdeling bereikbaar. Dat vind ik een beetje minder.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Heikant - Wehl

Hartelijk dank voor deze mooie waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Heikant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.