Waardering van Sensire De Heikant - Wehl op 9 augustus 2018 interview

7.8

De zorg is in zijn algemeenheid voldoende, maar ik heb één keer een incident meegemaakt waarbij de veiligheid van mijn vader in het geding was. Er is verder ruimte voor persoonlijke aandacht. In de activiteitensfeer zijn er ook voldoende mogelijkheden voor mijn vader. Hij komt hier ook niet in tekort. Het nakomen van afspraken gaat ook heel goed. Er is ook heel veel inspraak mogelijk voor familieleden. Het zorgplan wordt twee keer per jaar besproken en wat is besproken wordt ook nagekomen. Ze behandelen mijn vader zoals een gewoon mens. Ze zien mensen niet als een patiënt die iets mankeert. Er wordt gekeken naar hoe mijn vader vroeger was en ze proberen hier dan zo goed mogelijk mee om te gaan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Heikant - Wehl

geplaatst op 14 augustus 2018

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is natuurlijk heel vervelend dat er een incident is geweest waarbij de veiligheid van uw vader in het geding was. Dat moeten we heel serieus nemen. Als u het gevoel heeft dat dit niet voldoende is opgelost, bespreekt u dit dan met de contactverzorgende of in de familieraad. We willen het risico op onveilige situaties uiteraard tot het minimum beperken. Goed om te lezen dat u verder uitermate tevreden bent.

Bent u of werkt u voor Sensire De Heikant? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.