Waardering van Sensire De Heikant - Wehl op 1 juni 2017 interview

8.3

Ik denk dat mijn vader daar wel gelukkig is. Er draait momenteel een goed project om de zorg te kantelen. Het wordt een huis van de bewoners aan wie Sensire diensten verleent. De zorgverlening komt nu meer in dienst van de bewoners te staan in plaats van omgekeerd. Men luistert ook intensief naar de contactpersonen. Zo bepalen wij wat belangrijke dingen zijn en hebben wij de regie in handen gekregen. Daarmee is onze inspraak veel groter geworden. Dat vind ik heel goed. De medewerkers gaan heel liefdevol met mijn vader om, want ze kunnen zich goed inleven in hem en zijn situatie. Ze doen hun best om het plezierig te maken. Ik vind het gebouw tamelijk ongezellig, misschien omdat het een gesloten afdeling is. Wel is er alles, wat er moet zijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Heikant - Wehl

Wat fijn om te lezen dat uw vader gelukkig is. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Heikant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.