Waardering van Sensire De Heikant - Wehl op 9 augustus 2018 interview

Ik vind de verschillende huiskamers met een plein in het midden prettig. Er is een buitenterras waar mijn tante met de familie naartoe kan gaan. De airco met dit warme weer is ook fijn. De medewerkers passen zich met dit warme weer aan in de activiteiten die ze aanbieden. Ze bieden bovendien mijn tante en andere bewoners extra drinken aan. Mijn tante is namelijk op hoge leeftijd. Ze brengen dan haar ontbijt op bed. Ze mag blijven liggen als ze moe is. Ze wordt constant goed in de gaten gehouden. Ik heb ook één vast contactpersoon die exact weet hoe ze met haar om moeten gaan. Mijn wensen staan ook duidelijk beschreven in het zorgplan, maar dit wordt niet altijd door iedereen opgevolgd. Ze gaan daarentegen wel heel goed met mijn tante om.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Heikant - Wehl

geplaatst op 9 augustus 2018

Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent over de manier waarop medewerkers met uw tante omgaan. Aangezien uw contacten goed zijn kunt u bij de vaste contactpersoon wellicht nog aandacht vragen voor uw verwachtingen m.b.t. uw wensen zoals deze ook in het zorgplan staan. We stellen deze openheid zeer op prijs.

Bent u of werkt u voor Sensire De Heikant? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.