Waardering van Sensire De Heikant - Wehl op 17 mei 2018 interview

7.0

Ik vind de zorginstelling goed. Het is kleinschalig en dat vind ik prima. De voorzieningen vind ik minder goed. Dat komt doordat de ruimtes volgens mij te klein zijn. De bewoners zitten naar mijn idee te dicht op elkaar. De ingang vind ik minder toegankelijk voor mensen die niet goed te been zijn. Je kunt bijvoorbeeld heel lastig met een scootmobiel naar binnen. De tuin vind ik niet toegankelijk. Ik vind het lastig om met mijn moeder naar de tuin te gaan. Ik vind de tuin ook niet mooi. Mijn moeder moet een badkamer delen met een andere mevrouw en dat vind ik niet goed. Ik vind dat als iemand dementerend is, diegene een eigen douche en toilet moet hebben. Ik vind de communicatie met de verzorgenden heel lastig, omdat ze altijd druk zijn en ik ze niet lastig wil vallen. Ik vind dat er te weinig personeel is. Als er gekookt moet worden, is alleen degene die aan het koken is op de groep aanwezig. Ik zou het wenselijk vinden als er dan nog iemand zou zijn om bij de bewoners te kunnen zitten. We hadden laatst een huiskamergesprek en dat vond ik heel erg goed. Wat dat betreft is de communicatie wel goed. Ik vind ze soms wel moeilijk te bereiken via de telefoon. De telefoon wordt vaak niet opgepakt. Volgens mij komt dat doordat ze te druk zijn. Dat belemmerd mij wel om ze te bellen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Heikant - Wehl

geplaatst op 17 mei 2018

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat fijn dat u zo tevreden bent over het huiskamergesprek, wij zijn daar ook erg blij mee. Wat betreft uw verbeterpunten, wilt u deze eens bespreken met uw aanspreekpunt? Dan kunnen we dit ook verbeteren.

Bent u of werkt u voor Sensire De Heikant? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.