Waardering van Sensire De Heikant - Wehl op 8 augustus 2018 interview

8.2

Ik vind het prettig dat als er iets met mijn moeder aan de hand is, ik daar gelijk over gebeld word. Laatst is mijn moeder bijvoorbeeld uit bed gevallen. Ik werd gebeld en men deed mij het voorstel om een bewegingssensor te plaatsen. Ik vind het perfect hoe er met mijn moeder wordt omgegaan. Ze behandelen haar netjes, rustig en begripvol. Mijn moeder woont op een kamer. Overdag zit mijn moeder in de grote huiskamer. Dat vindt ze gezellig. Ze vindt het prettig om mensen om zich heen te hebben. Mijn moeder heeft niet zoveel animo meer om aan activiteiten deel te nemen. Deze worden haar wel aangeboden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Heikant - Wehl

geplaatst op 8 augustus 2018

Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over de manier waarop uw moeder woont bij Sensire De Heikant en hoe er met haar wordt omgegaan.

Bent u of werkt u voor Sensire De Heikant? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.