Waardering van Sensire De Heikant - Wehl op 9 mei 2018 interview

8.7

Ik zit in de familieraad en dat heeft er voor gezorgd dat er heel veel ten goede is veranderd, ten opzichte van anderhalf jaar terug. Eens in de twee maanden is er een huiskameroverleg met de familieleden. Drie keer per jaar is er ook overleg met de verpleeghuisarts. Er wordt nu vers gekookt op de gezamenlijke huiskamer. Er mag door de bewoners die dit nog kunnen, meegeholpen worden. Ze mogen zelfs mee naar de supermarkt. Dat vind ik heel goed. Voor de medewerkers waren deze veranderingen even een omschakeling, maar nu zijn de lijntjes heel kort. Ze hebben een groot planbord met foto's van de medewerkers, zodat je ook gelijk ziet wie er werken en op welke huiskamer. Dit loopt gewoon heel lekker. Als ik iets signaleer en ik geef dit door, dan wordt dit meteen goed opgepakt. Er wordt met heel veel respect met mijn vader om gegaan. Er wordt heel duidelijk rekening gehouden met zijn wensen. Hij komt momenteel zijn bed niet meer uit. Ze proberen hem van alles aan te bieden, maar hij is tevreden zo. Hij geniet van de kleine dingen en dat weten ze te respecteren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Heikant - Wehl

Hartelijk dank voor deze prachtige waardering. Met de veranderingen bij Sensire De Heikant hoopten we te bereiken wat u beschrijft. Heel fijn dat u dat ook zo ervaart. En voor Sensire is het heel fijn dat u en overige familieleden zo betrokken zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Heikant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.