Waardering van Sensire De Heikant - Wehl op 6 augustus 2018 interview

7.8

Mijn moeder wordt liefdevol verzorgd. Ze is hier echt op haar plek. Ook ziet ze er goed verzorgd uit. De verpleging is oké. Ze letten goed op mijn moeder. Als ze niet zo lekker is, dan gaan ze even iets met haar doen. Dat hebben ze goed in de gaten. Door de vaste verzorgenden wordt er prima naar mij geluisterd. De accommodatie is super. Zo heeft mijn moeder een mooie slaapkamer. De instelling heeft een tovertafel en een dubbele fiets met trapondersteuning. Dat vind ik geweldig. Ik mis echter een activiteitenbegeleider en activitieten door de dag heen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Heikant - Wehl

Hartelijk dank voor uw reactie. Goed te lezen dat u zo tevreden bent over de zorg voor uw moeder.
Op de Heikant werkt het zorgteam nauw samen met de familieraad. Beslissingen over het dagelijks leven op de Heikant worden in die samenwerking genomen. Daarnaast zijn er in elke huiskamer periodiek gesprekken met alle familieleden van bewoners. Die gesprekken gaan over de gang van zaken in die huiskamer. U zou hier bijvoorbeeld ook kunnen aankaarten dat u de activiteitenbegeleiding mist. Het lijkt ons een waardevol onderwerp om samen met medefamilie leden en zorgmedewerkers te bespreken. Wellicht zijn er mooie ideeën om hier vorm aan te geven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Heikant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.