Waardering van Sensire De Heikant - Wehl op 10 augustus 2018 interview

8.3

Ze zijn goed te bereiken en ze komen de afspraken na. Ik ben ook tevreden over de zorg voor mijn vader. Hij is namelijk niet helemaal mobiel. Ze verschonen hem netjes en ze brengen hem naar bed. Mijn vader wordt ook iedere dag gewassen. Ze spreken mijn vader aan met zijn voornaam. Mijn vader is hier vrolijk en hij helpt ze met afwassen. Ze betrekken hem nog bij heel veel activiteiten en ze kunnen met hem lachen. Ze luisteren daarnaast ook naar mij. Ik zit zelf ook in de familieraad en er wordt wat met onze opmerkingen gedaan. We hebben laatst bijvoorbeeld een tovertafel weten te realiseren. De accommodatie is tenslotte goed. Ze hebben een mooi terras, een mooie woonkamer en keuken. Het kan wat mij betreft wel wat fleuriger. In de centrale ruimte is er ook te weinig daglicht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Heikant - Wehl

geplaatst op 15 augustus 2018

Dank voor uw beoordeling. Leuk dat er zoveel humor is! Vanuit de familieraad weet u dat u onderwerpen op de agenda kunt zetten. De aankleding van de woonkamer en keuken is misschien een leuk onderwerp voor het gezamenlijk overleg. En een tovertafel is inderdaad prachtig!

Bent u of werkt u voor Sensire De Heikant? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.