Waardering van Sensire De Lindenhof - Vorden op 7 augustus 2018 interview

7.3

De medewerkers komen na wat ze zeggen. De verpleging is goed en heel lief en zorgzaam voor mijn moeder. Ik zie echter een gebrek aan handen aan het bed. Wat de omgang met mijn moeder betreft zijn er in mijn ogen verschillen tussen de medewerkers. Zo legt de ene duidelijker uit waarom iets niet kan, terwijl de andere wat minder begripvol over kan komen. De medewerkers luisteren naar mij en proberen iets te doen met wat ik zeg. Ik vind dat er niet veel met de mensen gedaan wordt. Het is lastig om daarvoor vrijwilligers te vinden. Wel is de instelling naar mijn mening goed bezig met vernieuwingen. Zo nemen medewerkers soms bewoners mee, als ze boodschappen gaan doen. Dat vind ik goed. Het gebouw is nieuw en ruim. Mijn moeder heeft een mooi en ruim appartement met een gezellige huiskamer en een aparte slaapkamer. De gemeenschappelijke huiskamer heeft een klein balkon. Daarnaast is er nog een groot balkon. Ik vind het jammer, dat er geen logeergelegenheid is. Verder mis ik op de afdeling van mijn moeder een bezoekerstoilet. De instelling staat dicht bij het dorp, maar in de omgeving is er niet veel te beleven.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Lindenhof - Vorden

geplaatst op 8 augustus 2018

Bedankt voor uw beoordeling. Op Sensire De Lindenhof werken we nauw samen met familie, vrijwilligers en organisaties in het dorp om het dagelijks leven van de bewoners zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. We streven daarbij naar een leven zoveel mogelijk als thuis. Als u zou willen logeren, nodigen we u van harte uit om dit met de contactverzorgende te bespreken. Wellicht zijn er mogelijkheden op locatie of in het appartement van uw moeder te bedenken.

Bent u of werkt u voor Sensire De Lindenhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.