Waardering van Sensire De Lindenhof - Vorden op 7 mei 2018 interview

8.7

Het gebouw ligt in een mooie omgeving. Er is ook een mooie tuin. Met mooi weer kan mijn moeder vanaf haar afdeling naar buiten lopen. Dat vind ik prettig. Als er iets met mijn moeder is, dan word ik gelijk gebeld. Er word gelijk actie ondernomen en indien het nodig is, dan wordt de arts erbij gehaald. Wat ik goed vind is dat de instelling veel doet om mijn moeder en andere bewoners te vermaken. Dit doen ze bijvoorbeeld door optredens te organiseren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Lindenhof - Vorden

Hartelijk dank voor deze mooie woorden! Vooral ook goed om te horen dat uw moeder zo naar buiten kan lopen naar de tuin en geniet van haar vrijheid. Dat vinden we erg belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Lindenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.