Waardering van Sensire De Lindenhof - Vorden op 9 mei 2018 interview

8.2

Ik vind dat de medewerkers heel liefdevol en menselijk met mijn moeder omgaan. Ze hebben aandacht voor haar emoties. Ze houden ons goed op de hoogte van de ontwikkelingen. Het is een vrij nieuw gebouw. Het is mooi licht en staat in het centrum van het dorp. Alles is netjes verzorgd en ziet er mooi aangekleed uit. Mijn moeder woont op een afdeling met negen bewoners. Ze heeft haar eigen appartement. Er is een gezamenlijke woonkamer met een keuken. Ze proberen het huiselijk te maken. De bewoners mogen meehelpen met het klaar maken van de maaltijd, tafel dekken, afwassen of de was opvouwen. Ik vind wel dat er soms weinig verzorgenden zijn in de avond. De verzorging van mijn moeder vind ik voldoende.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Lindenhof - Vorden

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Er is bij Sensire De Lindenhof nauw contact tussen het zorgteam en de familieleden. U zou daar de bezetting in de avonduren gerust ter sprake kunnen brengen zodat de verschillende mogelijkheden besproken kunnen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Lindenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.