Waardering van Sensire De Lindenhof - Vorden op 7 augustus 2018 interview

9.2

Wij zijn zeer tevreden over de thuiszorg die mijn moeder krijgt. De medewerkers gaan respectvol, vriendelijk en liefdevol met mijn moeder om. Mijn moeder krijgt de zorg die zij nodig heeft en meer. Zij kan altijd haar vragen en verhaal kwijt en dan wordt er goed naar haar geluisterd. Door de goede zorg heeft zij zeker nog kwaliteit van leven, zonder de goede zorg absoluut niet. Alle afspraken die gemaakt zijn worden netjes nagekomen. Ik zie dat de medewerkers allemaal verstand van zaken hebben en dat vind ik fijn. Er komt altijd een vaste medewerker bij mijn moeder en dat werkt prettig van allebei de kanten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Lindenhof - Vorden

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Fijn dat uw moeder altijd haar verhaal kwijt kan. Dat vinden wij belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Lindenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.