Waardering van Sensire De Pelgrim - Gaanderen op 6 augustus 2018 interview

7.5

De medewerkers komen hun afspraken na. Wel hebben ze in mijn ogen vaak haast en moet alles vlug vlug. Een beetje meer aandacht voor mijn vader zou ik wel gepaster vinden. De verpleegkundigen gaan goed met hem om. Zo spreken ze hem aan met meneer en leggen ze goed uit wat ze gaan doen. Als ik iets vraag, dan ondernemen ze meteen actie. Mijn vader heeft een heel luxe appartement met veel ruimte. Zijn woonkamer, keuken en badkamer zijn groot. Hij kan er goed uit de voeten met zijn rollator. De instelling ligt vlakbij een treinstation. Dat vind ik heel gunstig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Pelgrim - Gaanderen

Dank voor uw beoordeling. Daarmee kunnen we de zorg nog weer wat verbeteren. Fijn dat uw vragen direct beantwoord worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Pelgrim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.