Waardering van Sensire De Pelgrim - Gaanderen op 6 augustus 2018 interview

8.2

De zorg wordt individueel op mijn vader afgestemd en dit doet mijn vader heel goed. Ik heb niet het idee dat hen iets snel zal ontgaan als hij ergens last van heeft. Mijn vader communiceert graag via grapjes en hij reageert hier goed op. Ik vind dit een goede manier om met hem in contact te komen. Ze gaan geduldig om met gedragsproblemen die hij meer laat zien. Mijn vader waardeert ook de extra aandacht die hij krijgt. Ik kan zien dat wat er in het multidisciplinair overleg is afgesproken wordt gerealiseerd. Ik heb aangegeven of mijn vader ondersteuning bij zijn hobby kan krijgen. Ze doen hier vervolgens gelijk wat mee. Ik kan ook goed bij ze terecht met mijn eigen vragen over hoe om te gaan met de dementie van mijn vader. De psycholoog luistert dan heel goed en geeft adviezen. Mijn vader verblijft op een gesloten afdeling, maar hij heeft zijn eigen appartement met een eigen woonkamer, slaapkamer en badkamer. Het is ingericht zoals het altijd thuis was en hij heeft zijn eigen sfeer kunnen creëren. Mijn vader heeft alleen geen ruimte om buiten te kunnen lopen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Pelgrim - Gaanderen

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Leuk om te lezen dat uw vader via grapjes communiceert en dat men de humor ervan in ziet. Wellicht kunt u met de contactverzorgende nog eens overleggen wat de mogelijkheden zijn wat betreft het wandelen. Misschien kan dat wel ergens in de omgeving met behulp van een vrijwilliger of kunt u daar zelf iets in betekenen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Pelgrim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.