Waardering van Sensire De Pelgrim - Gaanderen op 8 augustus 2018 interview

8.5

Ik vind de accommodatie perfect, maar ik mis nu wel met dit warme weer de airco in de kamer van mijn ouders. Ze kunnen wel naar de gemeenschappelijke ruimte omdat ze daar wel airco hebben. Ze houden heel veel rekening met de wensen van mijn ouders. Ze bellen als er wat met mijn ouders is. Het enige punt is dat ze niet altijd de afspraken nakomen die ik op de site plaats. Het is bij de medewerkers bijvoorbeeld niet bekend als mijn ouders een verjaardag hebben. Ze gaan wel heel correct met mijn ouders om. Ze houden rekening met de privacy van mijn ouders. Ze gaan vaak met mijn moeder wandelen omdat ze graag nog actief wil zijn. Ze laten mijn ouders nog heel erg in hun waarde in wat ze nog kunnen doen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Pelgrim - Gaanderen

geplaatst op 9 augustus 2018

Hartelijk dank voor deze mooie waardering! Goed te horen dat er goed contact is met de medewerkers. U zou met de contactverzorgende nog even kunnen overleggen of de werkwijze rond afspraken op de site voor ieder voldoende bekend zijn en of de verwachtingen op dat punt overeenkomen.

Bent u of werkt u voor Sensire De Pelgrim? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.