Waardering van Sensire De Pelgrim - Gaanderen op 7 augustus 2018 interview

Mijn moeder heeft een jaar langer thuis kunnen wonen door de onwaarschijnlijk goede zorg die zij heeft gekregen. De medewerkers hebben ontzettend goed voor mijn moeder gezorgd en ze deden veel meer dan hun taakbeschrijving. Wij hebben echt heel veel baat gehad bij hun. Ook voor mijn vader waren ze dag en nacht beschikbaar en na zijn overlijden is mijn moeder erg goed opgevangen door hun. Er werd erg goed naar mijn moeder geluisterd en er werd goed teruggekoppeld naar mij. Ik werd overal van op de hoogte gehouden. Er werd supergoed op mijn moeder gelet. Ik zou liever iedereen een veel hoger cijfer geven dan een tien, omdat ik gewoon verschrikkelijk tevreden ben.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Pelgrim - Gaanderen

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Dat is wel heel fijn om te lezen. Vooral ook dat uw moeder langer thuis kon blijven wonen door de onwaarschijnlijk goede zorg, zoals u aangeeft! En fijn te horen dat er zo goed naar u geluisterd werd. Dat vinden we belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Pelgrim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.