Waardering van Sensire De Pelgrim - Gaanderen op 9 mei 2018 interview

8.7

Mijn vader zit helemaal op zijn plek in het huis. Hij heeft een groot appartement. Ik vind zijn appartement geweldig. Ik vind dat hij heel goed verzorgd wordt. De verzorgenden vind ik heel lief en ze zijn heel zorgzaam voor mijn vader. Hij wordt meteen gehoord als hij wat vraagt. Hij vindt dat heel fijn. Het geeft hem ook een vertrouwd gevoel dat ze meteen reageren als er wat met hem is. Ik vind het prettig dat de lijnen met de verzorgenden kort zijn. Als ik een mail stuur krijg ik meteen antwoord. Op de afdeling bij mijn vader kan ik ook altijd een verzorgende aanspreken. Dat vind ik heel prettig. Het is kleinschalig wonen. Ik vind het ons kent ons gevoel heerlijk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Pelgrim - Gaanderen

Dank voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat u een 'ons kent ons gevoel' ervaart. Dat vinden we belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Pelgrim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.