Waardering van Sensire De Pelgrim - Gaanderen op 6 augustus 2018 interview

8.5

Ze keken naar wat mijn moeder nodig had. Ze probeerden voorop te stellen wat ze nog kon doen en ik vind dit heel sterk. Mijn moeder werd steeds meer dement naarmate ze ouder werd. Ze hadden tot het eind nog contact met mijn moeder en ze hielden haar hand vast. Mijn moeder verbleef in een woongroep met zeven andere bewoners. Ze organiseerden voor het geheel bijvoorbeeld een muziekmiddag. Mijn moeder griezelde van spelletjes. Ze vond ook niet fijn om in een groep te zijn. Ze hadden de activiteiten meer op mijn moeder kunnen richten door bijvoorbeeld met haar in gesprek te gaan. Er werd frequent gebeld om mij op de hoogte te houden van een nieuwe stap in de aftakeling. Er werd overlegd over wat ik wel of niet wilde en dit werd ook vastgelegd. Ik werd kortom frequent en adequaat op de hoogte gehouden. De accommodatie is een nieuw complex. Er was amper ruimte waarin ik afzonderlijk met de verpleegkundige en arts kon spreken. Er is bovendien onvoldoende bergruimte. De lift is ook niet praktisch. Bewoners zouden de lift in moeten kunnen lopen en ze zouden vervolgens aan de andere kant er weer uit moeten kunnen lopen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire De Pelgrim - Gaanderen

Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat u over het algemeen tevreden bent. We zullen intern aandacht besteden aan de praktische inrichting van het gebouw. Ook goed om dit soort signalen te weten om mee te nemen voor andere nog te bouwen locaties. Dank daarvoor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire De Pelgrim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.